• E-shop
  • Info
  • Účet

Pomoc a informace

Moje objednávka

Jak mohu zkontrolovat stav mé objednávky?

Status vaší objednávky můžete sledovat přímo v našem sledovači objednávek pomocí čísla objednávky a e-mailové adresy.


Odeslání vaší objednávky vám potvrdíme automatickým e-mailem, včetně sledovacího čísla vašeho balíku. Status vašeho balíku můžete poté sledovat přímo na webu doručovací společnosti.

Mohu provést nějaké změny v již zpracované objednávce?

Nejsme schopni provést žádné změny typu modelu, barevné verze nebo velikosti produktu, který jste si vybrali v již zpracované objednávce. Nemůžeme také změnit typ čoček nebo způsob dodání, který jste si vybrali během objednávání. Pokud však objednávka ještě nebyla zaregistrována u doručovací společnosti, můžeme vaši současnou objednávku zrušit a vrátit peníze. Poté můžete přes naši web stránku zadat novou objednávku s produktem dle výběru.


Pokud chcete změnit parametry vašich dioptrií, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou službu. Pokud výroba čoček ještě nezačala, budeme schopni provést změny dioptrií, které jste požadovali.

Jaké jsou dostupné platební metody?

V současné době máme k dispozici následující platební metody:


  • kreditní/debetní karta

  • Google Pay

  • Apple Pay

  • PayU

  • Twisto Pay

  • Twisto nákup na třetiny

  • dobírka


Všechny platby jsou zpracovány prostřednictvím platebních bran, které používají nejnovější zabezpečovací technologie a vylučují tak možnost podvodů.


V případě na míru vyrobených produktů (dioptrické čočky, které budou vyrobeny dle individuálního receptu zákazníka) je dostupná výhradně platba předem.


Platba na dobírku je dostupná v případě objednávek neobsahujících dioptrické čočoky a nepřesahujících částku 3600 kč.

Neobdržel/a jsem potvrzení objednávky. Je vše v pořádku?

Pokud nemůžete najít potvrzení objednávky ve svém příchozím e-mailu, postupujte následovně:


• Zkontrolujte sekci Nevyžádaná pošta nebo jiné filtry, které ve vaší e-mailové schránce používáte, například. Reklamy či Spam.

• Ujistěte se, že jste vaši objednávku úspěšně odeslali, tzn. platba byla akceptována.


Pokud ani nadále neumíte najít vaše potvrzení, je možné, že jste při vyplňování vašich osobních údajů udělali chybu v e-mailové adrese nebo byla vaše platba z nějakého důvodu neúspěšná. V takovém případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis a co nejpřesněji nám popište váš problém, abychom jej spolu mohli vyřešit co nejdříve.


Doporučujeme také vytvořit účet, ve kterém můžete vidět detailní historii a stavy vašich aktuálních i předchozích objednávek.

Dostanu ke své objednávce fakturu?

Pro každou objednávku automaticky vystavujeme fakturu.


Fakturu vystavujeme automaticky ke každé objednávce.


V případě objednávek zaplacených předem ji obdržíte v automatické e-mailové zprávě informující o odeslání objednávky.


Pokud jste si vybrali způsob platby na dobírku, faktura bude vystavena po doručení a zaplacení objednávky. Následně, během 24 hodin po doručení zásilky, ji obdržíte prostřednictvím automatické mailové zprávy.


Faktury vystavujeme výlučně v elektronické podobě, jejich papírová forma není součástí zásilky.

Mohu obdržet ke své objednávce fakturu na firmu?

Bohužel nevydáváme faktury s údaji o firmě.

Mohu zrušit objednávku?

Vaši objednávku můžeme stornovat pouze v případě, že zásilka ještě nebyla zaregistrována v přepravní společnosti. V takové situaci kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis telefonicky či prostřednictvím emailu a připravte si číslo objednávky, kterou si přejete stornovat. Vaši žádost jak nejrychleji zpracujeme a zrušení vám potvrdíme prostřednictvím mailové zprávy.


V případě, že jste objednávku zaplatili předem, zpracujeme také její refundaci. Vrácení peněz na váš účet může potrvat do 3 pracovních dnů. Tato lhůta záleží i na konkrétním vámi vybraném typu platby či vaší banky.


V případě, že si přejete zrušit objednávku obsahující dioptrická skla dle vašeho individuálního receptu, takový požadavek budeme umět zpracovat výlučně v případě, kdy zábrus dioptrických skel ještě nezačal. V takové situaci kontaktujte náš zákaznický servis, který prověří aktuální stav vaší objednávky a bude vás detailněji informovat o dalších krocích.

Doba dodání a doprava

Jaké jsou dodací lhůty?

Odhadované dodací lhůty lze vždy najít na stránce každého dostupného modelu. Pokud je model skladem, jeho dodací lhůta je 2 - 3 pracovných dní.


V naší nabídce najdete také modely dostupné na objednávku. U tohoto typu produktu se dodací lhůty mohou lišit. Avšak vždy je lze najít na stránce produktu.


Objednávky obsahující také na míru vyrobené dioptrické čočky mají delší dodací lhůtu kvůli výrobnímu procesu čoček. Celková dodací lhůta objednávky závisí na konkrétní konfiguraci dioptrických čoček. Dodací lhůta je automaticky vypočítána během objednávkového procesu systémem a je viditelná přímo v konfigurátoru čoček, stejně jako v košíku před dokončením objednávky.

Jaké jsou dostupné způsoby dodání a jejich poplatky?

Aktuálně máme k dispozici následující způsoby dodání:




  • PPL 49 kč

  • Zásilkovna - doručení na výdejní místo 29 kč

  • Zásilkovna - doručení na adresu 69 kč




V případě objednávek nad 1700 kč je jakákoliv vybraná způsob dopravy zdarma.

Nabízíte dopravu zdarma?

Ano, každou objednávku nad 1700 kč Vám doručíme zdarma.

Doručujete do zahraničí?

Mohu přesměrovat svou zásilku?

Dodací adresu vaší objednávky můžeme změnit pouze v případě, že vaše zásilka ještě nebyla zaregistrována u přepravní společnosti. Změna způsobu dopravy, kterou jste si vybrali ve vaší objednávce, bohužel není možná. Pokud byla vaše objednávka již zaregistrována u přepravní společnosti, můžete změnit dodací adresu tím, že se přímo obrátíte na zákaznický servis přepravní společnosti. Přesný postup však závisí na vaší vybrané přepravní společnosti.

Nebyl jsem schopen vyzvednout balík, můžete ho poslat znovu?

Opětovné odeslání nevyzvednuté objednávky je možné pouze v případě objednávek obsahujících dioptrické čočky na míru. V této situaci prosím kontaktujte naši zákaznickou službu, která zajistí opětovné odeslání vašeho balíku.


V případě jakýchkoli dalších typů objednaných produktů (sluneční brýle, dioptrický rám, sněhové brýle) opětovné odeslání není možné. Jakmile nebylo doručení vaší objednávky úspěšné, balík je automaticky zaslán zpět do našeho skladu a vaše objednávka je zrušena. Potvrdíme vám její zrušení prostřednictvím automatického e-mailu. Pokud byla vaše objednávka již zaplacena, provedeme její vrácení peněz spolu se zrušením objednávky. Procedura vrácení peněz může trvat až 3 pracovní dny od zrušení objednávky.

Akce a slevy

Můžu použít dva promo kódy současně?

Ne, najednou můžete použít pouze jeden kód.

Pokud jsem si objednal dvě položky během akce a rozhodl se vrátit jednu z nich, jak to ovlivní mou refundaci?

Záleží na podmínkách konkrétní akce, kterou jste uplatnili. Naše promo kódy mají konkrétní podmínky, které musíte splnit, abyste je mohli použít na svou objednávku. Pokud objednáte s použitím jednoho z našich promo kódů a poté se rozhodnete vrátit položku, která již nesplňuje podmínky promo kódu, suma, která vám bude vrácena, může být upravena.


Akce nabízí 15% slevu na jakoukoli objednávku nad 3000 kč

Celková částka vaší objednávky je 3200 kč

Vrácená položka má hodnotu 400 kč

Čistá hodnota objednávky po zrušení je 2800 kč


Jelikož vrácení snižuje celkové výdaje pod minimální částku 3000 kč, vrácení bude upraveno tak, aby to odráželo, a sleva 15% bude odebrána. To znamená, že za produkt, který jste se rozhodli ponechat, zaplatíte plnou cenu. My vám vrátíme zbývající částku, což je celková cena objednávky mínus plná cena produktu, který jste se rozhodli ponechat.

Co když obdržím pouze některé z objednaných položek, protože mi bylo oznámeno, že položka(y) nemohou být na straně prodávajícího dodány, a moje objednávka již nesplňuje podmínky aplikované akce?

Pokud jste obdrželi email, že jedna nebo více položek není skladem, může to ovlivnit vrácení peněz, pokud jste použili promo kód. Mysleli jsme, že položka je skladem, když jste zadali objednávku. Když jsme však začali balit vaši objednávku, uvědomili jsme si, že položka již není dostupná.


Pokud stále platí podmínky promo kódu po vrácení zboží, nemusíte se ničeho obávat.

Pokud jsem zakoupil brýle během omezené časové akce a chtěl bych je vyměnit za nový/odlišný produkt a ponechat si slevu, je to možné?

Ne, slevy jsou dostupné pouze během období, kdy je akce aktivní. Po skončení akce vám již nemůžeme na novou objednávku nabídnout stejnou slevu znovu.

Chtěl jsem koupit produkt, ale čekal jsem na lepší nabídku, a od té doby se cena produktu změnila. Mohu požádat o dřívější cenu?

Ceny produktů, které prodáváme, se často mění v souladu s politikou dynamického cenotvorby, která nám pomáhá poskytovat nejlepší ceny pro naše zákazníky. Politika se opírá o různé parametry a srovnání s tržními cenami, a někdy také zažíváme technické problémy, které mohou způsobit významné změny v cenách. Vždy se snažíme poskytnout našim zákazníkům nejlepší nabídku, tak neváhejte kontaktovat naši podporu pro pomoc.

Zapomněl jsem použít slevový kód při zadávání objednávky. Mohu ho přidat později?

Pokud již akce se slevovým kódem, který jste chtěli použít, skončila, není možné kód použít zpětně.


Pokud je akce stále aktivní a chcete použít slevu na probíhající objednávku, obraťte se na náš zákaznický servis, který vám s tím pomůže.

Můj slevový kód nefunguje. Co mám dělat?

Nejprve se, prosím, ujistěte, že všechny produkty v košíku splňují podmínky kupónu, který se pokoušíte použít.


Pokud již akce se slevovým kódem, který jste chtěli použít, skončila, není možné kód použít.


Pokud je akce stále aktivní a je aktivně inzerována na našem webu nebo na jiných marketingových kanálech a kód nefunguje, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis a informujte je o problému.

Když jsem udělal/a objednávku během akce 2+1 zdarma, jak ovlivní vrácení jednoho nebo více produktů mou refundaci?

Vzhledem k tomu, že sleva závisí na množství zakoupených položek pro akce typu 2+1 zdarma, vrácení jedné nebo více položek by znamenalo porušení podmínek kampaně a zrušení slevy na třetí položku.

Celková částka vrácení závisí na počtu vrácených položek a jejich původní hodnotě před slevou.

Pokud zákazník vrátí výrobek, který nebyl nejlevnějším produktem (tj. dostal ho "zdarma" jako součást kampaně 2+1 zdarma), zákazník musí vrátit tento výrobek / výrobky spolu s nejlevnějším výrobkem, který obdržel zdarma jako součást akce.

Pokud se tak nestane a účastník vrátí pouze výrobek / výrobky, které neobdržel zdarma, bude vrácen rozdíl mezi celkovou částkou zaplacenou za objednávku a částkou za výrobky, které si zákazník ponechal, včetně celkové částky za výrobek, který byl dodán zdarma jako součást akce.

Dioptrické čočky jako produkt na míru nejsou refundovatelné.

Reklamace

Jak mohu uplatnit 2letou záruku?

Záruční doba na každý zakoupený produkt je 2 roky. Nezapomínejte, že záruka se vztahuje na všechny výrobní vady, a to bez výjimky. Nevztahuje se však na poškození rámu nebo skel způsobených běžným každodenním nošením ani na jakékoli mechanické poškození. Chcete-li uplatnit svou záruku, zaregistrujte svůj požadavek zde.

Po registraci Vám přijde email s FORMULÁŘEM ZÁRUKY s dalšími pokyny, jak balík poslat na naši adresu. Vytiskněte si prosím formulář, postupujte podle pokynů a poškozené zboží nám pošlete na naši adresu uvedenou ve formuláři.

Jakmile dostaneme produkt, zašleme jej výrobci k posouzení reklamace. Mějte na paměti, že tento proces může trvat až 30 dní.

Proč nemůžu zaregistrovat svou žádost o reklamaci?

Pokud máte problémy s vyplněním online reklamace, můžete zkontrolovat, zda:

- číslo objednávky a emailová adresa byly vyplněny přesně tak, jak byly vyplněny při zadávání objednávky (bez mezer, velkých nebo malých písmen, teček atd.)
- objednávka nebyla doručena před více než 2 roky a záruka tak již neplatí

Pokud jste zkontrolovali tyto body a stále máte problémy, kontaktujte nás na adrese [email protected]

Kde najdu formulář vrácení?

Formulář záruky bude přiložen k e-mailu, který obdržíte po zaregistrování reklamace na naší webové stránce.

Na jakou adresu mám poslat poškozený produkt?

Adresu naleznete ve Formuláři záruky přiloženém k e-mailu, který jste obdrželi po zaregistrování reklamace.

Prosíme Vás, abyste brýle pečlivě zabalili a poslali na tuto adresu:

Expandeco - EYERIM
Tř. 3 května 910
763 02 Zlín-Malenovice
Česká republika


Balík můžete poslat prostřednictvím Vámi zvolené kurýrní společnosti/služby. Uschovejte si prosím potvrzení o odeslání nebo sledovací číslo balíku pro případ komplikací. Po přijetí a zpracování balíčku Vás budeme kontaktovat emailem.

Kdy mohu očekávat informace o tom, zda byla moje reklamace přijata?

Jakmile náš zákaznický servis přijme a zkontroluje Váš balíček, obdržíte e-mail o stavu Vaší reklamace. Doručení balíčku trvá do 10 pracovních dnů.
Poznámka: Po přijetí Vašeho balíku může proces reklamace trvat do 30 dnů.

Čočky a předpis

Mohu objednat brýle s dioptrickými čočkami vyrobenými individuálně podle mého předpisu?

Ano, jako certifikovaný optik vám můžeme nabídnout nákup kompletních dioptrických brýlí, společně s čočkami vyrobenými podle vašich individuálních dioptrických hodnot. Celý objednávkový proces je velmi jednoduchý: vyberte rámeček a ve našem konfigurátoru dioptrií zadejte dioptrické hodnoty z vašeho předpisu. Nejste si jisti, jak správně tyto hodnoty vyplnit? Není problém. Stačí připojit fotku vašeho předpisu k vaší objednávce a naši optici se postarají o zbytek.


Také můžete vylepšit své čočky přidáním ochrany proti modrému světlu, zabarvením jako sluneční brýle nebo aplikací fotochromatického povlaku.

Je pro objednání dioptrických brýlí potřeba mít platný lékařský předpis?

Ne, recept od očního lékaře pro objednání dioptrických brýlí není nezbytný. Brýle si můžete objednat také na základě měření optometristy v oční optice či podle hodnot dioptrií vašich současných brýlí, které jednoduše zadáte do našeho konfigurátoru skel.


Pokud jste však oční vyšetření neabsolvovali během posledního roku, před objednáním brýlí vám doporučujeme návštěvu vašeho očního lékaře či optometristy.

Jaké druhy dioptrických čoček máte v nabídce a kde se o nich mohu dozvědět více?

Celý sortiment našich čoček a podrobnější informace najdete zde.

Nejsem si jistý/jistá, jak vyplnit parametry čoček z mého receptu.

Děláme maximum pro to, aby proces nákupu brýlí online byl co nejjednodušší a pohodlnější. Náš konfigurátor čoček je navržen tak, aby vás podpořil po celou dobu objednávkového procesu, nabídl vám návod a veškeré podstatné informace. To vám umožní vybrat správný typ čoček a přesně zadat všechny potřebné dioptrické hodnoty.


Více podrobných informací o tom, jak správně číst lékařský recept, najdete zde.


Pokud však stále nejste jisti, jak správně vyplnit hodnoty, nemusíte se obávat. Stačí nahrát fotku vašeho receptu k vaší objednávce, a naši optici se postarají o to, aby čočky byly vyrobeny přesně podle vašich potřeb.

Potřebuji nové čočky do svého rámu. Můžu zakoupit pouze dioptrické čočky?

Bohužel tuto službu nenabízíme. Čočky lze zakoupit pouze společně s rámem, nejsou k dispozici jako samostatný produkt.

Mám vysokou dioptrii a nemohu najít své hodnoty v konfigurátoru čoček.

V naší nabídce máme dioptrické čočky s hodnotami sférických dioptrií až do -10/6 a cylindrů až do -+3. Bohužel vyšší hodnoty nejsou k dispozici.

Vrácení a refundace

Jak mohu vrátit svou objednávku? 🎄

Každou objednávku lze vrátit bez udání důvodu do 30 dnů od jejího doručení. Vrácení musí být zaregistrováno online přímo na našem webu. Poté vám na e-mailovou adresu přijde potvrzení registrace vrácení spolu s podrobnějšími informacemi o dalších krocích.

Abyste mohli svým blízkým dát brýle na Vánoce bez obav, pro všechny objednávky provedené od 27.11.2023 do 26.12.2023 (včetně těchto dat) platí prodloužená lhůta pro vrácení až 60 dnů.


*Vrácení se nevztahuje na dioptrické čočky.

Je možné vrátit jakýkoli typ produktu, včetně brýlí na předpis?

Ano, můžete vrátit jakýkoli výrobek zakoupený u nás.

Pokud jste si u nás poprvé zakoupili dioptrické brýle s čočikami eyerim vision (s jakýmikoliv vylepšeními), můžete je vrátit do 30 dnů od doručení a my vám vrátíme peníze v plné výši. Tyto zásady vrácení se vztahují pouze na jeden pár brýlí z vaší objednávky (pokud si zakoupíte více než jeden pár, bude vám vrácena plná částka za nejlevnější model) provedené online (tj. nikoli v našem kamenném obchodě).

V případě, že se rozhodnete vrátit pár dioptrických brýlí obsahujících prémiová skla Essilor vyrobená na váš individuální předpis, budeme vám moci vrátit pouze částku za dioptrický rám. V této situaci vám však můžeme dioptrické čočky zaslat zpět až po vrácení brýlí. Vrácené brýle odešleme do naší optiky, kde budou čočky odborně vyjmuty z obruby a zaslány zpět na vaši adresu. Pokud máte o tuto možnost zájem, můžete ji zaškrtnout přímo při vyplňování online formuláře pro vrácení zboží.

*Čočky bez dioptrií nejsou zakázkovým zbožím. Pokud vrátíte brýle s nulovými dioptriemi, bude vám vrácena celá částka objednávky.

Musím hradit náklady na odeslání zpětné zásilky?

Ne, odeslání zpětné zásilky je zcela bezplatné. Po zaregistrování online vrácení vám na vaši emailovou adresu zašleme kód pro bezplatné odeslání zásilky z kteréhokoli podacího místa společnosti Zásilkovna.

Mohu výrobek vyměnit místo toho, abych obdržel/a vrácení peněz?

Tato možnost není dostupná. Všechny vrácené objednávky jsou automaticky refundovány. Pokud máte zájem o jiný model, velikost nebo barevnou verzi, můžete ji zakoupit pomocí nové objednávky přímo na webu.

Jak zjistím, zda jste již obdrželi mé vrácené zásilky?

Stav vaší vrácené zásilky můžete zkontrolovat přímo na webu společnosti Zásilkovna pomocí jejího sledovacího čísla. Sledovací číslo naleznete na štítku pro vrácené zboží, který byl zaslán na vaši e-mailovou adresu ve zprávě o potvrzení registrace vrácení.

Jak dlouho trvá proces vrácení zboží?

Celý proces by měl trvat až 10 pracovních dnů od odeslání vráceného balíčku. Potvrzení o zpracování vrácení, stejně jako o vrácení peněz, vám zašleme v automatickém e-mailu.

Jak obdržím zpět své peníze?

V případě předem zaplacených objednávek bude vrácení peněz automaticky provedeno na účet, který byl použit pro platbu objednávky.


Pokud jste zvolili platbu na dobírku, během online registrace vašeho vrácení budete mít možnost vyplnit číslo účtu, na který bude vrácení provedeno.

Recenze

Jak mohu přidat recenzi?

Několik týdnů po vašem úspěšném nákupu vám pošleme e-mail s žádostí o recenzi na produkt, který jste zakoupili, kde najdete odkaz na formulář pro recenzi produktu.

Postup přidání recenze je jednoduchý:
1) Nejprve ohodnoťte produkt od 1 do 5 hvězdiček, přičemž 5 je nejvyšší hodnocení.
2) Napište nadpis, který shrne vaše zkušenosti s produktem. Buďte jasný a stručný, aby ostatní zákazníci snadno pochopili, o čem je vaše recenze.
3) V komentáři popište produkt, uveďte, co se vám na něm líbí a nelíbí, a sdílejte svou celkovou spokojenost/nespokojenost s brýlemi.
4) Poskytněte jakékoliv tipy nebo rady, které byste mohli mít pro ostatní zákazníky, kteří uvažují o koupi stejných brýlí.
5) Recenzi dokončete shrnutím svých myšlenek na produkt a také tím, zda byste ho doporučili ostatním.
6) Pamatujte na to, abyste byli upřímní, objektivní při recenzi a vyhýbali se neautorizovanému obsahu, který by mohl vést k neschválení recenze.
7) Nakonec si před odesláním přečtěte recenzi, aby byla jasná a stručná.

Jak zajistit schválení vaší recenze?

1) Ohodnoťte produkt hvězdičkami (od 1 do 5) a vyplňte komentář.
2) Pište pravdivě, upřímně, nebojte se zmínit negativa.
3) Ohodnoťte pouze produkt, se kterým máte přímou zkušenost.
4) Nekopírujte recenze z jiných webových stránek.
5) Napište recenzi ve stejném jazyce jako webová stránka, na které jste nakupovali.
6) Dorazil výrobek pozdě, bylo poškozeno balení nebo jsme vám dali špatnou radu? Nepište to do recenze, raději nás informujte pomocí formuláře záruky nebo kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected]

Čemu byste se měli při psaní recenze rozhodně vyhnout?

1) Vulgarismy, rasismus, podněcování k násilí, osobní útoky atd.
2) Falešné recenze s motivací uvést naše zákazníky v omyl.
3) Poskytování osobních údajů (vašich nebo třetí strany) a obecné porušování ochrany soukromí.
4) Klást otázky: pro tyto účely je k dispozici náš zákaznický servis.
5) Zmiňování problémů, které se přímo netýkají produktu, tj. stížnosti na dopravu, poškozené obaly atd.
6) Propagace jiných nesouvisejících produktů a/nebo služeb.

Dobře vědět

Jak vrátit zboží

Instrukce vrácení

  1. Brýle důkladně zabalte do originálního balení, ve kterém vám byly doručeny. Nezapomeňte, že produkt musí být vrácen v původním stavu a obalu, spolu se všemi doplňky, jako například čistící hadřík, brýlové pouzdro, certifikát originality, atd. V případě vrácení zabroušených brýlí musí vrácený produkt obsahovat také plastové demo čočky.


  2. Vyplňte online Formulář pro vrácení.


  3. Po vyplnění online formuláře na vrácení obdržíte číslo balíku vrácení a heslo na váš email.


  4. Balíček spolu s heslem, které jste obdrželi emailem, přineste na kterékoli podací místo společnosti Zásilkovna.


  5. Obsluze nadiktujte heslo. Ta následně vytiskne etiketu potřebnou k podání zásilky. Za odeslání balíku nic neplatíte.


  6. Vrácené objednávky zpravidla zpracujeme do 10 pracovních dnů. V případě jakýchkoli otázek nás neváhejte kontakovat:

    [email protected]

    +420 530 514 670


Zákaznický servis

Náš zákaznický servis je zde pro Vás každý pracovní den.
Pokaždé čteme všechny Vaše zprávy a odpovíme Vám do 48 hodin.

+420 530 514 670
Po - Pá, 8:00 - 16:00

Korešpondenční adresa:

Expandeco - EYERIM
Tř. 3 května 910
763 02 Zlín-Malenovice
Česká republika

Adresa sídla:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovensko

IČO: 47 970006
DIČ: 2024164153
IČ DPH: SK2024164153

společnost zapsaná v rejstříku
Okresného súdu Košice I,
oddíl Sro, vl. č. 36601/V.

Získejte uvítací slevu

Nenechte si ujít skvělé nabídky nebo novinky a přihlaste se k odběru newsletteru eyerim!

Vybrat
Vybrat
Nákup na eyerim.cz
Doprava zdarma od 0,00 Kč
Dobírka
Vrácení do 30 dnů
Autorizovaný prodejce
Vyzkoušet přes kameru
Sdílet