Občas se stane něco neočekávaného, jako je chyba v objednávce kvůli vyšší poptávce během Vánoc nebo rozbitá skla. Někdy však obdržíte produkty s “věcmi”, které mohou vypadat jako vada, a jste připraveni zboží poslat zpět jako vratku. Ve skutečnosti je to společný znak brýlí, nikoli deformace. Přečtěte si o 4 nejčastějších problémech, se kterými jsme se setkali v našem zákaznickém servisu.
1. Čočky v mých brýlích jsou trochu nažloutlé
Pro lidi, kteří hodně pracují s digitálními zařízeními, existují speciální brýle s přídavnými filtry poskytujícími ochranu před modrým světlem. Ochranná vrstva proti modrému světla se vyznačuje charakteristickým rysem - čočky s touto technologií mají světle žlutou barvu s modrým odrazem na vnější části. Nebojte se, nejedná se o výrobní vadu. Jedná se o běžnou součást technologie a toto měkké zbarvení pomáhá chránit Vaše oči.
2. Bočnice mých brýlí jsou asymetrické
Plastové materiály mají své výhody - jsou lehké, mnohé z nich jsou robustní a především flexibilní. Poslední zmínka je důležitá - někdy dostanete brýle, které mají asymetrické bočnice. K této asymetrii dochází v důsledku přepravy nebo typu materiálu. Není to nic příjemného, ale problém je velmi snadné vyřešit - vezměte si brýle oběma rukama a ohněte bočnice v opačném směru.
Přes své polarizační brýle určité věci nevidím
Polarizované sluneční brýle jsou skvělé - kromě obvyklé 100% ochrany před UV paprsky, které nabízejí všechny kvalitní sluneční brýle, vám polarizační sluneční brýle mohou poskytnout ještě další funkce. Všechny polarizované sluneční brýle mají speciální chemický povlak. Tato vrstva je vyvinuta k absorpci slunečních paprsků a ke snížení škodlivého typu světla, kterému se říká „oslnění“. Někteří z nás stále občas občas používají stará digitální zařízení (jako jsou budíky, obrazovky atd.) Pokud máte polarizační brýle, na těchto zařízeních nic neuvidíte. Proč? Obrazovka telefonu (nebo jakékoli jiné obrazovky) má polarizační filtr, který omezuje oslnění a odrazy, aby bylo snazší vidět v přímém slunečním světle. Ale Vaše brýle mají také polarizační filtr. Když jsou tyto dva filtry zarovnány v opačných směrech, veškeré světlo z obrazovky je přerušeno, takže nic nevidíte.
Mám poškrábané brýle
Kdo by si chtěl koupit značkové brýle a obdržet je poškrábané? Nikdo. Většina produktů Ray-Ban zahrnuje nápis „RB“ vyleptaný na levou čočku hned vedle pantu. Může to vypadat jako škrábnutí, ale věřte nám - je to známka originality. Pokud vlastníte polarizační verzi brýlí, mělo by být v horním rohu pravé čočky také vyryto „Ray-Ban P“. Pokud "P" chybí, mějte se na pozoru, Vaše sluneční brýle buď nejsou polarizační nebo nejsou originální Produkty Ray-Ban by rovněž měly být opatřeny vysoce kvalitní nálepkou s logem Ray-Ban, která staticky přilne k objektivu. Zjistěte více o tom, jak poznat originální brýle Ray Ban.
Věříme, že zjistíte, že Vaše objednávka z eshopu eyerim je v pořádku a tyto čtyři rady vám ušetřili čas. V případě jakýchkoliv dotazů nebo rozbitých balíků však neváhejte požádat o pomoc náš přátelský zákaznický servis nebo si přečíst naše Často kladené otázky.